icon Icy Star's (Breeders)

Breeder info

Name:Icy Star's
Homepage:www.icystars.fi
BreedsAlaskan Malamute, Peruvian Hairless Dog
Contact information:Sippola/Kouvola
jennimaria.holopainen@gmail.com
0451109393
Logo

Introduction
IcyStar's kennel on pitkäaikainen haave ja suunnitelmallisen opiskelun ja harkittujen tekojen saavutus. Olen opiskellut koiran kasvatuksesta, jalostuksesta ja kaikesta maan ja taivaan välillä koirista v. 1995. Olen avustanut useita eri kasvattajia ja saanut kunnian opiskella heidän hellässä huomassa, kunnes nyt vuonna 2011 olin valmis aloittamaan kasvatustyön itse ja omalla kennelnimellä.

Olen käynyt kennelliiton järjestämät kasvattajan peruskurssin, sekä kasvattajan jatkokurssin. Olen Suomen Kennelliiton, Alaskanmalamuutti yhdistyksen, Suomen Karvattomat Rodut ry:n, sekä Perun- ja Meksikonkarvaton ry:n jäsen. Olen koulutettu tottelevaisuuskouluttaja ja kilpailutoimitsija, toiminut erilaisissa luottamustehtävissä useissa eri yhdistyksissä, sekä koulutan ongelma- ja käytöshäiriöisiä koiria pienimuotoisesti.

Alaskanmalamuutteja rodunomaisista, työskentelevistä, terveistä ja hyväluonteisista vanhemmista harkitusti ja kriittisesti. Jalostukseen käyttämät koirani ovat virallisesti tutkittuja ja mahdollisuuksien mukaan myös vetopuolella työskenteleviä ja näyttelyissä palkittuja.

Perunkarvatonkoiria rodunomaisista, avoin luonteisista, terveistä ja korkeasti palkituista vanhemmista harkitusti ja kriittisesti. En käytä jalostukseen tutkimattomia tai arkoja/pelokkaita koiria. Perunkarvaton on ensisijaisesti miellyttävä, terve ja helppo seurakoira.

Elä epäröi kysyä lisää! Kerron mielelläni niin koiristani, pentueistani kuin jalostustyöstäni, meille voi tulla myöskin tutustumaan molempiin rotuihin paikan päälle.
Comments
Log in to read comments.
No account? Register for free!
News

05.12.2011
2 N pentua vapaana

Yakin ja Tuikkeen pentueesta vielä 2 narttupentua vapaana, ainakin toinen sijoitetaan! Ota yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse, mikäli kiinnostusta löytyy.

28.11.2011
Kasvattajayhteisö luotu

Kasvattajayhteisö luotu. Tervetuloa!