icon Kisentel's (Breeders)

Breeder info

Name:Kisentel's
Homepage:kisentels.com
BreedsJack Russell Terrier
Contact information:Kukkila

045-6372580
Logo

Introduction
Kasvatustoimintani on pienimutoista. Olen kasvattanut jackrussellinterrierejä vuodesta 2003. Tähän mennessä Kisentel's -russelipentueita on syntynyt seitsemän. Tavoitteenani on kasvattaa iloisia, hyväluonteisia, reippaita sekä rotumääritelmän mukaisia jackrussellinterrierejä. Lisäksi käyttöominaisuuksia pyrin vaalimaan mahdollisuuksien mukaan. Tärkeää minulle on pyrkiä pitämään sukusiitos mahdollisimman alhaisena, jotta geenit pysyvät mahdollisimman monimuotoisina.

Harrastan aktiivisesti agilityä koirieni kanssa. Tällä hetkellä kilpailemme mini2 luokassa sekä Fanin, että Fiinin kanssa. Olen suorittanut agilityn koulutusohjaajan peruskurssin kesällä 2007. Olen myös käynyt kehätoimitsijan peruskurssin syksyllä 2007, sekä kouluttautunut useilla koira-aiheisilla kursseilla. Toimin myös Pelto-Ollilan koiraleireillä kouluttajana ja tällä hetkellä opiskelen koirien trimmausta.

Olen mm. Suomen Kennelliiton, Suomen Jackrussellinterrierit Ry:n, Suomen Koirankasvattajat ry:n jäsen.

Kuulun jackrussellinterriereiden monimuotoisuusprojektiin (http://jackrussell.fi)
Comments
Log in to read comments.
No account? Register for free!
News

29.10.2008
25.10.2008 Seinäjoki KV

Hobie-Hillon ERI VAK1 PU2 VASERT VARACA !

25.08.2008
Kasvattajayhteisö luotu

Kasvattajayhteisö luotu. Tervetuloa!

Images