icon Rebel's (Breeders)

Breeder info

Name:Rebel's
Homepage:rebella.suntuubi.com
BreedsGerbil, Mongolian
Contact information:Jenny Haapala, Joensuu
(yhteystiedot kotisivuilla, tervetuloa!)
Logo

Introduction
Rebel's on Suomen Kani- ja Jyrsijäliiton hyväksymä kasvattajanimi gerbiileille. Pääväreinäni ovat lilac ja lilac pied ja rakas sivuprojektini on variegated-kuvio. Myös muita värejä syntyy silloin tällöin. Olen suorittanut hyväksytysti KKK1- ja KKK2-kurssit ja allekirjoittanut gerbiilien kasvattajasitoumuksen. Lisäksi minulla on SGY:n myöntämät pet-tuomarioikeudet gerbiileille ja olen anonut marraskuussa 2009 virallisen luokan tuomariharjoitteluoikeuksia suoritettuani tuomariominaisuuksien arvioinnin hyväksytysti.

Poikaset lähtevät meiltä uusiin koteihinsa terveinä, rekisteröityinä (Suomen Gerbiiliyhdistyksen G- tai GX-rekisteriin) ja omistajan halutessa mukaan saa myös pienen kirjallisen hoito-oppaan ja pussillisen poikasille tuttua ruokaa.

HUOM! Tiedustelut ja varaukset vain ja ainoastaan sähköpostilla tai puhelimitse, en vastaa nimettömiin yhteydenottopyyntöihin tai tekstiviesteihin! Yhteystiedot löydät kotisivuiltani, tervetuloa vierailemaan niillä.
Comments
Log in to read comments.
No account? Register for free!
News

09.07.2010
Poikueet kasvavat :)

X-poikue tulee luovutusikään 17.7. ja siitä on vapaana 2 black-naarasta. Kovia touhuilijoita ovat kaikki viisi. Yksikään ei naksunut :) Y- ja Z- poikaset syntyivät hauskasti samana päivänä 17.6. ja kaikilla ipanoilla on jo silmät auki. Varsinkin Z:t tuntuu jytkyiltä. Näistä poikueista vapaana vielä 2 naarasta ja 3 urosta.

08.03.2010
3 poikuetta tulossa

Yhdistetty: Project Paranoid Android (slate wp) & Rebel's Little Rude Girl (black pied) = poikasia odotellaan syntyväksi 13.3. tienoilla. Rebel's Opel Rekord (lilac) & CV-09 SW-09 Rebel's Grenade (lilac) = poikasia odotellaan syntyväksi 16.3. tienoilla. Project Paranoid Android (slate wp) & Rebel's Granada = poikasia odotellaan syntyväksi 16.3. tienoilla. Tiedustelut sähköpostitse tai puhelimitse, yhteystiedot kotisivuilla!

16.02.2010
Joensuun pet-tuplanäyttely 6.3.2010

Tervetuloa! :) http://www.gerbiiliyhdistys.fi/nayttelyt/nkalenteri.html#060310

19.01.2010
T-poikue syntyi!

T-poikue syntyi sunnuntaina 17.1. ja Jalapeno-emo hoitaa poikasiaan erinomaisesti :)

24.11.2009
Kasvattajayhteisö luotu

Kasvattajayhteisö luotu. Tervetuloa!