icon Zirotami (Breeders)

Breeder info

Name:Zirotami
Homepage:www.zirotami.suntuub...
BreedsAppenzell Cattle Dog
Contact information:Jenni Berg
jenni_berg@hotmail.com
Logo

Introduction
Kennel Zirotami on Nokialla appenzellinpaimenkoirien kasvatusta hiljalleen aloitteleva kotikennel. Koirani eivät siis ole sananmukaisesti kennelissä.

Ensimmäinen appe Zita (Eijatuun Zita) tuli taloon, kun olin 6-vuotias - eli vuonna 1994 - ja pääsi pilven päälle kesällä 2006.
Tällä hetkellä kotona karvastaa kaksi appenzellineitiä:
Keväällä 2007 meille muuttanut Romi (Eijatuun Riimi), josta oli alunperin tarkoitus tulla kennelini kantanarttu, mikä ei polvivaivojen vuoksi kuitenkaan ollut mahdollista ja Romi steriloitiinkin syyskuussa -08, sekä kesällä 2010 Saksasta minulle Suomeen sijoitukseen (Kennel Eijatuunilta) matkustanut Birke (Birke vom Weidensee), josta toivon itselleni mahdollisuuksien mukaan kennelini kantanarttua.

Kaikenmoista kokemusta rodusta on siunaantunut ja lisää tulee koko ajan.
Kasvattajan peruskurssin suoritin helmikuussa 2008 ja kennelnimi Zirotami minulle myönnettiin lokakuussa 2008.
Teoriassa olen siis valmis kasvattaja, mutta periaatteisiini kuuluu, että koskaan ei oikeasti tule valmiiksi, eikä jalostusasioiden kanssa pidä koskaan kiirehtiä.

Lisäksi opiskelin Tampereen Urheiluhierojakoulussa koirahierojaksi, valmistuin heinäkuussa 2009.
Lopputyöni tein aiheesta Patella Luksaation Kirurginen Korjaaminen.
Yritystoimintani aloitin Tammikuussa 2010 toiminimellä ZIRO-jumi.

Jenni Berg
- Suomen Kennelliiton, Suomen Sveitsinpaimenkoirat Ry:n,
Nokian Palveluskoiraharrastajien & Suomen Hevos- ja Koirahierojat ry:n jäsen
Comments
Log in to read comments.
No account? Register for free!
News

21.01.2012
Uusi logo!

Yhäkin (c) Jenni Berg / Zirotami

28.09.2011
Youtube -kenava

http://www.youtube.com/user/LunaZuleika

07.06.2010
Perheenlisäystä!

Tervetuloa Birke!

24.01.2010
tmi ZIRO-jumi

Yritykseni sivut avattu osoitteeseen www.zirojumi.suntuubi.com

17.01.2010
Näyttelypinnakisa!

Romi (FI & EE MVA Eijatuun Riimi) jälleen kärkikahinoissa Suomen appenzellinpaimenkoirien näyttelypistekilpailussa 2009. Romi nousi edellisestä sijastaan kaksi, joten oli siis vuonna 2009 4. paras näyttelynarttu! HIENOA ROMPSUKKA!

09.11.2009
Virontuliaisia...

Tänään aamuyöllä kotiuduttiin Vironreissulta ja tuliaisina tuotiin yksi titteli! Eli Romi on nyt FI & EE MVA Eijatuun Riimi!

16.08.2009
Uusi valio!

Romi (Eijatuun Riimi) valioitui eilen Joensuun K-näyttelyssä! Onnea tuore FI MVA!

04.01.2009
Uusi logo

Jälleen kerran, copyrightit kaikilta osin minun. Luvaton kopiointi ehdottomasti kielletty!

04.01.2009
ONNEA ROMI!

Vuoden 2008 suomalaisten appenzellinpaimenkoirien näyttelypistekisassa Romi (Eijatuun Riimi) oli 23 pisteellä hienosti 6. voitokkain narttu! ONNEA!

21.11.2008
Nettisivut avattu!

Nyt on sivut "valmiit", osoite siis www.zirotami.suntuubi.com

11.11.2008
Logosta

Logo on sitten täysin* minun omia tekosiani, eli © Jenni Berg, joten kopiointi kielletty! * silhuetti, nimi & taustakuva

05.11.2008
Nettiosoitteesta

Oheisen linkin taakse muodostumassa kennelini sivut, jotka ovat vielä toistaiseksi erittäin pahasti kesken. Nykyiset sivut löytyvät osoitteesta: www.zuleikan.suntuubi.com

05.11.2008
Kasvattajayhteisö luotu

Kasvattajayhteisö luotu. Tervetuloa!

Images